London InterCommunity Health Centre

Client Experience Survey

Client SurveyClient feedback is important and helps to shape the planning and delivery of our Health Centre programs and services. Our clients provide feedback by filling out comment cards in our reception areas, submitting feedback online through our website and taking our client experience survey, which is distributed on a monthly basis by volunteers.

If you would like to provide feedback online, please submit comments here:

English – Click here

French – Click here

Spanish – Click here

Arabic – Click here

This feedback process can be requested in accessible format(s) for persons with disabilities. Please connect with us if you require the client experience survey in an accessible format.

Here are the results of last year’s survey and the changes we have made as an organization based on our clients’ feedback: 2020-2021 Client Experience Survey Results Posters

 

Les commentaires des clients sont importants et aident à façonner la planification et la prestation de nos programmes et services du Centre de santé. Nos clients fournissent des commentaires en remplissant des fiches de commentaires dans nos aires de réception, en soumettant des commentaires en ligne sur notre site Web et en répondant à notre sondage sur l’expérience des clients, qui est distribué tous les mois par des bénévoles.

Si vous souhaitez donner votre avis en ligne, veuillez soumettre vos commentaires en haut.

Ce processus de rétroaction peut être demandé dans un ou plusieurs formats accessible aux personnes handicapées. Veuillez communique avec nous si vous avez besoin de l’enquête sur l’expérience client dans un format accessible.